Ujj erősítő gyakorlatok, Az ujjak rugalmasságának és erejének növelése

ujj erősítő gyakorlatok

A kor előrehaladtával ujjaink izmai elveszítik erejüket és rugalmasságukat.

Gondolj bele: állandóan csinálsz valamit: pakolsz, vezetsz, kapaszkodsz a metrón, írsz, eszel A kezeidre mindig szükséged van! A tenyered és az ujjaid szinte soha nem pihennek, ráadásul erősnek és precíznek is kell lenniük egyszerre. Állandóan dolgoznak, de ez nem jelenti azt, hogy ne kellene nekik egy kis extra munkát adnod: most néhány olyan gyakorlatot mutatunk, amivel edzésbe hozhatod a kezeidet.

Barbara Barsham, az amerikai fitneszedző összeállított egy tornasort, amely fürgén tartja az ujjakat, segíti megőrizni mozgékonyságukat és vitalitással teli biztos szorítást tart fenn. Az ujjgimnasztika specifikus mozdulatai első ránézésre nagyon szokatlannak, és egyúttal nbehéznek tűnhetnek, de kis gyakorlással biztosan elsajátíthatóak.

Ujjgyakorlatok és hogyan lehet karcsúbb ujjak

Tedd keresztbe a ellazított karjaid a mellkasod előtt és akaszd egymásba a kisujjakat. A többi ujjad szélesen húzd szét.

a deformáló artrózis kezelésének modern eszközei csontritkulásos kenőcsök és gélek

Ötször végy mély levegőt és leheld ki. Lazítsd el az ujjaidat és fordítsd a tenyered felfelé. Most akaszd egymásba a hüvelykujjaid és ismét végy lassan levegőt, majd kilégzés ötször.

porc szövettani minták ízületi fájdalom kezelésére használt gyógyszerek

A Mudrá-k olyan ujjgyakorlatok, amelyeknek hasonló hatásuk van a testre, mint a jógának. Az indiai mitológiában a Garuda a levegő ura. A Garuda-Mudra gyakorlatnak energiát kell felszabadítania, ösztönöznie a keringést és jó a kimerültség ellen.

A tornánál a kezek bemelegednek. Ha a golyókat probléma nélkül kezeled, térj rá a következő gyakorlatra. A kisebb golyók ingerelhetik a kezek reflexzónáit, és így energiát sugároznak az egész testbe.

Tornáztasd meg az ujjaidat, megéri!

Közvetlenül az ujjak alatt vannak a szemek és fülek reflexzónái, az agy reflexzónája a mutatóujj alsó harmadában fekszik a jobb mutatóujj az agy jobb, kreatív felére hat, míg a bal a bal, logikai felére hat. A memóriáját a mutatóujj utolsó perece által tudod aktiválni, a térbeli érzékelést a kisujj utolsó perece révén.

  • Можно ли ему доверять.
  • A kéz izmainak erősítése tornával - HáziPatika

Görgesd az ujjvégektől a az ujjtövekig és próbáld hagyni, hogy a két golyó szabadon vándoroljon. Az egyik golyót görgesd a mutatóujjról a középsőujjra, a másikat a középsőujjról a gyűrűsujjra, és vissza.

További lehetőségek: Próbáld ki ugyanezt egy golyóval, vagy két ujj erősítő gyakorlatok nagyságú golyóval.

  1. Hogyan lehet eltávolítani a csípőízületek fájdalmát
  2. Az ujjak rugalmasságának és erejének növelése
  3. Halkollagén ital
  4. Беккер в отчаянии плюхнулся на скамейку и задумался о том, что делать .
  5. 6 szórakoztató kézerősítő gyakorlat | Egészséterma.hu
  6. Tornáztasd meg az ujjaidat, megéri! | Well&fit

További lehetőségek: Próbálj tornázni mindkét kezeddel egyszerre, és a golyókat görgesd ellenkező irányba a jobb és bal kezedben. Haladj úgy, mint a körömlakkozásnál — mutatóujj, középsőujj, gyűrűsujj, kisujj és vissza. Ismételd meg tízszer a jobb kézen, tízszer a bal kézen és tízszer mindkét kézzel egyszerre.

Az ügyesebbek képesek mozgatni mindkét kezük ujjait különböző irányba — ez azonban nagy összpontosítást és kézügyességet igényel. Kezdj ujj erősítő gyakorlatok hüvelykujjal, és haladj a kisujj felé, majd visszafelé. Ereszd le a karjaid és játssz további 30 másodpercet derékmagasságban.

A kéz izmainak erősítése tornával

Ismételd ezt az ujjgyakorlatot szer felváltva fej felett és derékmagasságban. Húzd szét az ujjaid egymástól, amennyire csak lehetséges.

szalagszakadás műtét nélkül vdm együttes kezelés áttekintés

Ezután az egyik kezed zárd ökölbe, miközben a másik szélesen kitárt marad. Számolj tízig és nyisd ki az öklöd.

Ujj-, kéz- és marokerősítők

Ismételd tízszer, váltogasd a kezeid. Tapsold meg magad! Tedd össze a tenyered és a két kéz ujjvégeit egymással szembe.

Utána erősen zárd ökölbe a kezed, majd nyisd ki.

Grip erősítő Ez a gyakorlat megkönnyítheti az ajtógombok kinyitását és a dolgok fogását anélkül, hogy elejtené őket. Tartson egy puha labdát a tenyerében, és nyomja össze, amilyen erősen csak tudja.

A torna végén rázd meg kezeid, mintha vizet szeretnél róluk lerázni. Forrás: Nivea.

  •  Ты сама видишь.
  • Ujjgyakorlatok; Hogyan lehet karcsúbb az ujjak egészsége; Fitness

Lásd még